MASKA PILATEN.

Jsem tu po sto letech s dalším kosmetickým článkem. Tentokrát budu recenzovat masku na černé tečky. Jistě ji všichni znáte z reklamy na Facebooku. Ve videu můžete vidět, jak si slečna dává masku na nos, co mě zarazilo bylo to, že byla normálně nalíčená, po několika minutách masku sundavá a přibližuje kameru na sloupnutou masku i s nečistotami z obličeje. Koupila jsem jí od jedné slečny na vinted za 200 Kč. Podle recenzí mi přijde, že jsou na masku dva názory. Buď někomu opravdu pomohla a dálšímu neudělala absolutně nic.


Před nanesením masky si obličej očistěte, naneste masku na T-zónu nebo jen na nos a nechte jí zaschnout. Trvá to asi 15 minut. Maska příjemně voní a jde skvěle sloupnout, ale to je asi tak všechno. Masku dnes zkouším pošesté. Dávala jsem si jí na nos ve větším i menším množství, před maskou jsem si napařila nos, používala fén, ztrhla zdola nahoru a obráceně a ani v jednom případě mi nijak nepomohla. Teda pokud nepočítám, že mi epilovala chloupky na nosu, což celkem bolelo a teď se dostávám k otázce. Jak se slečně z videa povedlo sloupnout z naprosto ukázkového obličeje tolik nečistot a mně jen chloupky? Tento postup jsem použila i na přítele, který má černé tečky tak desetkrát viditelnější než já a zase nic. Na sloupnuté masce jsou opravdu vidět jen vytržené chloupky. Nic jiného. Masku opravdu nedoporučuji a znovu bych si ji nekoupila. Toť vše k mé recenzi.








Máte vy nějaké zkušenosti s touto maskou?
Přeji krásný zbytek dne, Míša.

14 comments

  1. Aj ja som vždy chcela skúsiť túto masku no ako čítam tie recenzie, nejak sa do toho nehrniem :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Tak to chápu, taky jsem četla hodně recenzí, ale chtělo se mi věřit jen těm pozitivním. :DD

      Delete
  2. Ahoj, supr článek, ale viděla jsem video tynky tresnakovy a ta to slupovala směrem od zdola nahoru tak jestli to třeba není tim:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Ahoj, co jsem tak koukala, tak Týnuš měla na té masce taky jen chloupky s kořínky. :D A ta hladká pleť je efekt toho, že to epiluje, no. Jinak jsem zkoušela opravdu všemi způsoby... :/

      Delete
  3. Wau ! Prípravok vyzerá fajn :) Super článok :)
    partofnicol.blogspot.sk

    ReplyDelete
  4. Konečně někdo upřímný .... :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. No, viděla jsem víc né moc pozitivních recenzí. :D Ale děkuji. :)

      Delete
  5. ešte som asi ani nepočula, že by vôbec existoval nejaký osvedčený prípravok na čierne bodky :D inak, máš prekrásne oči ;)

    Sabi z blogu Beautiful savage

    ReplyDelete
    Replies
    1. Myslím, že nejlepší přípravek na černé tečky je kosmetička. :DD Děkuju. :)

      Delete
  6. Podobnou masku jsem taky zkoušela. Ale přijde mi že tohle mi asi nic nedělá :/
    MagicBeautyLife

    ReplyDelete