MÁ PÉČE O VLASY.

Už mi párkrát do Directu na můj Instagram přišla lichotka na mé vlasy a otázka, jak se o ně starám. A tak jsem si řekla, proč o péči o mé vlasy nenapsat článek.



Na úvod bych asi měla napsat, že si vlasy myji obden nebo jednou za 3 dny. Dříve jsem si je myla každý den a bylo to na nich vidět. Není to pro vlasy to nejlepší. Nikdy jsem si vlasy nebarvila a ani to neplánuji. Pamatujte, že největší roli v kvalitě vašich vlasů hraje genetika, dále stravování a na posledním místě jsou produkty, které používáte.

Nejvíce ze všech produktů od Remingtonu z řady Shine Therapy, které mi zaslala společnost Spectrum Brands na testování, používám fén na vlasy, když nepočítám kartáče. Pokud mají moje vlasy špatný den a já chci zrovna vypadat dobře, použiji žehličku. Když mám čas na rozdávání, tak použiji kulmu na vlasy. S produkty jsem velmi spokojená a výsledná práce jimi dělaná vydrží opravdu dlouho.



Mou klasickou péči o vlasy zahrnuje hlavně kosmetika od značky Lush. Momentálně to jsou šampuky, které mi vyhovují více než tekuté šampóny. Skladuji je ve speciální plechovce přímo od Lush. Výdrž šampuku je asi 3 měsíce. Na pokožku hlavy používám sprchové želé Whoosh. Občas si na vlasy nanáším i R&B masku, která vlasy ochrání před tepelnou úpravou. Stačí ji opravdu malé množství, jinak jsou po ní vlasy mastné.

Přesouvám se od kosmetiky Lush pryč k ostatním značkám. Smývatelnou masku od značky Naturalium mám už podruhé. Zbožňuji její vůni a hebkost vlasů po jejím použití. Když mám vlasy mastné a vím, že si je budu mýt, tak si je před umytím ještě namastím arganovým olejem. Tohle ale často nedělám. Pokud jsou mé vlasy mastné a nemám dostatek času na jejich umytí, tak použiji suchý šampón od Batiste. Nevyrazí vám dech, ale mezi suchými šampóny je nejlepší. Na účesy používám vlasový sprej extra silný od značky Wella.


Když jdu do sprchy a nechci si namočit vlasy, tak si vždy udělám culík z Invisibobble gumiček, které jsem dostala od své kadeřnice. Na vlasech jsou spíše nevzhledné, proto je nenosím nikam jinam. Poté mám ještě obyčejné černé gumičky, průhledné malé a látkové, které používám na účesy. Občas používám i pinetky.


Pokud cestuji, tak si s sebou beru vždy tyto produkty: zmenšený suchý šampón od Batiste, trojici vlasové kosmetiky od Orofluido (šampón, kondicionér a elixír), kterou mám od Elnino.cz, a Tangle Teezer s ovečkou Shaun. Ke kartáči je i krytka, která znemožňuje jeho poničení, proto ho vždy nosím v tašce s sebou.


Jaká je vaše péče o vlasy?
Přeji hezký zbytek dne, Michaela.

12 comments

  1. Ty toho používáš opravdu dost. Mě stačí šampon, kondicioner a maska, ty si dělám většinou domácí. Příliš toho na vlasy nepatlám. Poslední dobou vlasy vůbec tepelně neupravuju ani fen nepoužívám a na vlasech je to znát. Genetika je ale opravdu na prvním místě, to rozhodně..

    ReplyDelete
  2. Mám uplně stejnou žehličku :D a je skvělá, ale teďka jsi mě nahlodala s tou kulmou....koupit či nekoupit? :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. Žehlička Ti takové vlny jako kulma neudělá, ale je to na Tobě. :D

      Delete
    2. Máš pravdu :D achjo to je hrozné :D zase musím šetřit :D jakoby nestačilo, že kdykoliv se podívám na tvoje outfity, tak mi dojde kolik toho nemám :D

      Delete
  3. Značku Remington mám moc ráda a jinou značku, co se týče elektroniky pro mé vlasy nekupuji :) Lush kosmetiku bych chtěla co nejdříve vyzkoušet, ale ještě jsem se nedostala do krámku v Praze. A olejíček na vlasy od Orofluido mám také moc ráda několik let. Hezky sepsaný článek s tipy, které jsem třeba i neznala a u tebe viděla poprvé :)

    Nela z blogu Růžová rtěnka

    ReplyDelete
  4. ja na vlasy toho pouzivam velmi malo vlastne iba tuhy sampon od lush a potom olej do vlasov a niekedy suchy sampon :) a odkedy som tuto svoju rutinu zjednodusila mam pocit ze sa mi velmi zlepsila kvalita vlasov napriek tomu ze su odfarbene :))
    Ivana xx

    ReplyDelete
    Replies
    1. To máš asi pravdu! :) Přehnaná péče také není to nejlepší... :D

      Delete
  5. Ahoj,bude někdy článek o péči o pleť? :)
    Jinak,moc pěkně zpracovaný článek :)

    ReplyDelete
  6. Ahoj, pěkný článek. Jenom ještě za sebe doporučim tento šampón a kondicionér - https://www.decodoma.cz/Prirodni-sampon-a-kondicioner-2v1-z-konopi.html je opravdu výborný a celý popisek i účinky sedí. Tak třeba se hodí.

    ReplyDelete