MŮJ WISHLIST KOSMETIKY.

Hrozně ráda pročítám na blozích wishlisty. Přijde mi zajímavý a inspirující vědět, co si kdo přeje.




1. Maska na obličej. Velmi ráda používám textilní masky na obličej a opět jsem je už všechny vypotřebovala. 

2. Svíčka. Řekla jsem si, že musím vypálit všechny mé staré svíčky, abych si mohla koupit novou. A to se právě stalo.

3. Oční stíny. Už jsem asi někde psala, že bych se ráda naučila se líčit. Nechci se malovat každý den, ale na některé příležitosti se to prostě hodí.

4. Suchý šampón. Suché šampóny jsou u nás doma nedostatkovým zbožím, takže toto místo na mém wishlistu určitě chápete...

5. Parfém. Parfém od Yves Saint Laurant Cinema jsem měla na sobě, když jsem poprvé na nádraží čekala na přítele a už mi bohužel došel.

6. Parfém. Parfém Chloe od Chloe je jedním z mnoha parfému, který bych si opravdu přála vyzkoušet.

7. Štětce na make-up. Mimo očních stínů budu rozhodně ještě potřebovat štětce na make-up.
P.S. Všechny věci z wishlistu najdete na Notino.cz.

Máte vy nějaké kosmetické přání?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

4 comments

  1. Garnier masky mám moc ráda a Chloe už si přeji hrozně dlouho:D
    Windy pink style

    ReplyDelete
  2. Tak já si dělám wishlist vždy na začátku roku a parfém tam mám taky, ten už si už mohu konečně odškrtnout :-) Teď mám v plánu peněženku, ta už volá..

    ReplyDelete