OUTFIT.

Dlouho na mém blogu nevyšel žádný outfit post, a tak jsem si řekla, že se začátkem školního roku musím nějaký vydat a zapojit do něj batoh.


Náhrdelník - Rock N Rose, cardigan - Brave Soul, tričko - Asos, džínové šaty - Asos, batoh - Fjälläven, punčocháče - Gipsy, boty - Converse

Už v úvodu jsem psala, že hlavní úkol tohoto outfitu byl zapojit do něj batoh. Na zádech mám Kånken Black, kdo by ho také chtěl, může si z hromady různých variant batohu Kånken vybrat i v OC Chodov.

Jelikož ještě není taková zima, tak jsem usoudilo, že by nemuselo být od věci si obléct džínové šaty a pod ně bílé tričko.

Něčím se v 15 stupních přeci jen zahřát musím. Zvolila jsem tedy žíhaný cardigan a černé punčocháče.

K outfitu se mi nejvíce hodily boty Converse v tmavě modré barvě.





Jak se vám líbí můj outfit?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

8 comments