OUTFIT.

Jsem se s těmi outfity nějak rozvášnila, že? Přišel mi Re-Kånken od Fjälläven na splupráci a já se s ním musela pochlubit. Ta výšivka Prague je prostě famózní!


Čepice - C&A, džínová bunda - Asos, tričko - Asos, Batoh - Fjällräven, rukavice - C&A, džíny - Asos, boty - Vans

Re-Kånken mi nepřišel jen tak, jelikož se momentálně chystá otevření nového Fjällräven Shopu v OC Chodov. Bude se otevírat v rámci slavnostního znovuotevření celého OC, které právě prochází rekonstrukcí. Obchod se bude otevírat oficiálně 11.10.2017.


Mimo batohu jsem do outfitu zapojila džínovou bundu, kterou nejraději kombinuji s černými kalhotami a bílým tričkem.

Do outfitu jsem také zapojila mé nejoblíbenější podzimní doplňky - čepici a rukavice s tučňákem.

A samozřejmě nemůžou chybět boty. V poslední době jsem nejvíce nosila Vans Old Skool, takže určitě toto rozhodnutí chápete.

Dny Marianne
Myslím, že nikomu ani nemusím představovat Dny Marianne, které se pomalu ale jistě blíží. Tyto dny budou letos 15. až 17. září.

Kupóny na Dny Marianne se nachází v časopise Marianne, který vyšel 24. srpna 2017 za 109 Kč, nebo v Marianne bydlení, který vyšel 10. srpna za 69 Kč.

Mezi obchody, kde lze kupóny využít, patří například Answear.cz, Asko nábytek, Baťa, Footshop, Zoot.cz a další.

Nedávno jsem vás informovala o cashback portálu PlnáPeněženka. A vy ho můžete využít v rámci této akce!

Portál si připravil samostatnou stránku, kde najdete zapojené eshopy.

Pro ty z Vás, kteří nečetli můj dřívější článek a neví, o co se jedná, tak malá připomínka...


Cashback PlnáPeněženka je portál, který vám za nákupy v zapojených eshopech vrací část peněz zpět.





Jak se vám líbí můj outfit?
Přeji krásný zbytek dne, Michaela.

24 comments

  1. veľmi podarené!!!! :) ta ciapka je velmi roztomila a ten kanken prekrásny!!
    Ivana xx

    ReplyDelete
  2. Tento outfit je úplně překrásný. Líbí se mi jak jsi všechny věci tak krásně zkombinovala. A slova na závěr...... tvůj blog miluji!!

    ReplyDelete
  3. Miluju džísky! Proto miluju i tuhle.
    A ten batoh tho. Ta výšivka je skvělá.
    Prolhaná Mrcha

    ReplyDelete
  4. není v té čepce teplo ted? :D Jinak pěkný outfit :).

    ReplyDelete
    Replies
    1. Když jsme šli fotit, tak jsem spíš mrzla, ale to je u mě normální... :D

      Delete
  5. Ty jsi tak roztomilá :3 nemůžu si pomoct :D ta čepice k tobě neskutečně jde a vypadáš fantasticky :)

    MagicBeautyLife

    ReplyDelete
  6. Tá čiapka je naozaj úžasná, až mi vyčarovala úsmev na tvári! :D Celkovo sa mi outfit dosť páči, nakoľko je dosť jednoduchý a to ja milujem :)

    LEUSLIFESTYLE

    ReplyDelete
  7. Moc krásný outfit, takový jednoduchý styl, ale přitom udělá spoustu parády! Moc ti to sluší :)
    Petra | www.mygoldenmind.blogspot.cz

    ReplyDelete
  8. Ty tučňáčí rukavice miluju, ale tvů blog miluju ještě víc. :)

    ReplyDelete
  9. Ta čepce ti moc sluší :o :)

    ReplyDelete