PODZIMNÍ WISHLIST.

Blíží se mé nejoblíbenější roční období, kdy se barví listy na stromech, je přebytek dýní a cuket a sluníčko příjemně pálí do zad. Kromě oblečení a kosmetiky jsem do wishlistu přidala i činnosti.


1. Vydlabat dýni
2. Sledovat západ slunce
3. Vyzdobit si dům podzimními dekoracemi
4. Vyfotit barevné listí
5. Jet na výlet
6. Jít do kina na film Milada
7. Utrhnout si na stromě jablko
8. Důkladně si uklidit v pokoji
9. Toulat se po obchodech
10. Koupit si boty od Dr. Martens, kabát a svetr
11. Jít na procházku
12. Vyrábět
13. Navštívit hrad nebo zámek
14. Obléct si něco typického na Halloween
15. Upéct jablečný štrúdl
16. Jít na nějakou akci
17. Zapálit si svíčku
18. Jet k příteli
19. Sbírat kaštany
20. Pít čaj

Co je ve vašem podzimním wishlistu?
Přeji hezký zbytek dne, Michaela.

8 comments

  1. Tyjo tohle je hodně super wishlist. Takovy jednoduchý vecicky ale milý a člověka to potěší. Asi ssii taky napisu. Děkuju za inspiraci! :)

    ReplyDelete
  2. Páči sa mi, ako je tu mnoho činností, miesto vecí. Mám to dosť podobné, preto sa na túto jeseň neskutočne teším :)

    LEUSLIFESTYLE

    ReplyDelete
  3. jeseň je aj moje najobľúbenejšie ročné obdobie a teším na všetko, čo píšeš, takže wishlist je krásny a verím, že sa ti všetko podarí počas jesene splniť! ;).

    THE WORLD BY KEJMY ♥.

    ReplyDelete
  4. Já jsem třeba hodněkrát oplakala že se u nás Halloween neslaví...ale koukáním na filmy Tima Burtona si to krásně vynahradím! :)

    ReplyDelete